INSTAL·LACIONS

Laboratori de biologia

Es troba en la primera planta junt al departament de Ciències Naturals

Disposa de sis bancades situades paral·lelament que poden albergar a 30 alumnes. Encara que a l'hora de realitzar les pràctiques, els grups solen ser de 14 o 15 alumnes. D'aquesta manera poden treballar més cómodament.

El material que oferix el laboratori consta de:

• Lupes i microscopis
  • Plaques Petri, portaobjectes, cubreobjectes, probetes, pipetes,etc.
  • Reactius i productes químics necessaris per a l'elaboració de les pràctiques.
  • Encenedors Bunsen
  • Preparacions microscòpiques de teixits.
  • Diapositives sobre distints temes relacionats amb la biologia, geologia i anatomia humana.
  • Col·leccions de roques i minerals.
  • Material de camp per a anàlisis del terra i aire.
  • Nevera.
  • Estufa i autoclau.

Les bancades disposen de piles per a la neteja del material així com entxufes de llum per a conectar les lupes i microscopis.

Com material auxiliar per a impartir les classes, disposa de pissarra, un canó projector, ordinador portàtil i un vídeo, a més de pósters i llibres de temàtiques diverses per a complementar les explicacions.