Nou cicle d'FP d'Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques

27/05/2024

Cicle

L'IES Enric Valor de Castalla impartirà, el pròxim curs escolar 2024-2025, un cicle formatiu de Grau Mitjà: Instal·lacions elèctriques i automàtiques.

D'aquesta manera, el centre amplia l'oferta educativa incorporant una formació de la qual actualment no disposava i proporciona una continuïtat a l'alumnat del centre que cursa el cicle formatiu de grau bàsic d'Electricitat i electrònica de la mateixa família professional. Des de la comunitat educativa volem manifestar la nostra satisfacció per la implantació d'aquest cicle en el nostre centre.
La sol·licitud dels CFGM era una necessitat de l'entorn laboral i social de la Foia de Castalla, tant a nivell acadèmic com laboral, ja que diferents empreses de la població i comarca han manifestat la seua disposició a acollir alumnat per a la realització de la formació en centres de treball.
Així mateix, el centre té concedida l'Acreditació ERASMUS+ VET amb el que l'alumnat d'aquest cicle formatiu podria realitzar pràctiques formatives a l'estranger, millorant la seua ocupabilitat i formació.

Autor: Administrador Enviar correo al redactor