Erasmus

15/03/2024

.

Grècia

Amparo com a experta invitada en la trobada del projecte HOTSPOTS the Earth is at Risk (HER) el 13 de març va realitzar un taller als professors grecs, espanyols, italians, hongaresos i polonesos sobre ensenyar amb mites, connectant els mites amb assignatures científiques i el 14 de març una presentació sobre la implementació dels projectes Erasmus + al nostre centre i, en concret, a les matèries de Llatí i Grec.
El 15 de març amb els alumnes en grups multiculturals, Amparo ha continuat treballant per celebrar el Dia Mundial de l'Aigua, 22 de març; els estudiants han creat els seus decàlegs amb els seus compromisos per estalviar aigua.
Finalment, la professora ha rebut el seu certificat i no s'ha pogut quedar a la festa de comiat de la vesprada del 15 de març amb les acollidores famílies gregues perquè ha de tornar a Espanya per anar diumenge 17 de març a Finlàndia a arreplegar a Lola, Pau i Malena que finalitzen la seua estada a Kouvola.
Una experiència molt gratificant en què s'han establit nous contactes Erasmus. Esperem que prompte l'alumnat castellut puga conéixer el1st lyceo d'Edessa i establir vincles amb alumnes grecs d'aquesta preciosa i tranquila ciutat del nord de Grècia.
@sepie_gob. #erasmusplus

Autor: Susana Carrión Monllor Enviar correo al redactor