Mobilitat al Lycée Evariste de Parny en Saint Paul île de La Reunión.

11/09/2023

.

Les professores Sonia Castelló i Soledad Guillem visiten Illa Reunió

La professora de castellà, Soledad Guillem, ha iniciat el seu Teaching training al Lycee de Isla Reunión impartint classe a grups de diferents nivells d'espanyol. A més d'una presentació interactiva sobre Castalla, s'ha treballat el vocabulari sobre les emocions i l'expressió oral amb diferents gamificacions.
Per altra part, la professora de Matemàtiques Sonia Castelló, dins del seu Job shadowing al mateix centre, ha après sobre les diferents metodologies usades a la seva àrea en diferents nivells.
També s'ha aprofitat per a la recollida de fractals al voltant de la fantàstica illa La Reunion dins del Projecte Etwinning Fractals per a tots!

Els alumnes del Lycée Evariste de Parny han començat a treballar en el projecte Etwinning ¡Fractales para todos!, i els professors han coordinat la temporalització per a tot el curs.

Autor: Susana Carrión Monllor Enviar correo al redactor