Informació del curs 2022-23.

09/09/2022

Informació del curs

Amb informacions rellevants del curs i del funcionament d´alguns aspectes del centre.

Podeu trobar a aquest butlletí tota la informació sobre els grups, òrgans del centre, orientació convivència, AMPA o convivència.
També trobareu al guió per a famílies com es justifiquen les faltes d´assistència, tot allò relatiu a les activitats extraescolars i complementàries, el calendari escolar i la guia del carnet de punts, així com l´accés a la plataforma Ítaca per a comunicar-se amb el professorat del centre.

Si teniu qualsevol dubte o necessiteu cap aclariment no dubteu en dirigir-se als tutors/es i/o professorat per a resoldre´l.

Us desitgem un bon curs per a totes i tots els membres de la comunitat educativa.