Exposició 8 de març

05/03/2021

8 de març

L'alumnat de Cultura Audiovisual I de 1r de Batxillerat Artístic de l'IES La Foia, d'Ibi, ha realitzat uns cartells per aprendre a crear missatges visuals amb imatge fixa, a més d'estudiar els elements bàsics de composició d'una imatge.

D'aquesta manera, l'alumnat va començar desenvolupant un cartell amb temàtica lliure, on cadascú investiga i composa més fàcilment.

Després havien de fer un cartell a partir del fotògraf i artista Txema Madoz, i utilizant alguna característica del seu llenguatge, realitzar una imatge amb el tema de la pandèmia.

Finalment, havien de fer un cartell sobre el Dia de la Dona. Des del Departament de Dibuix, tenim com a objectiu primer que els treballs isquen al carrer. Així, va sortir la idea de posar-nos en contacte amb els Ajuntaments del pobles de l'alumnat que acull l'IES La Foia. Aquest projecte ha tingut molt bona acollida per parts dels Ajuntaments i esperem que sigui "el principi d'una gran amistad".
Carolina Otero