Matrícula 2020/2021 per a l'alumnat que actualment cursa estudis en el centre

22/06/2020

Matrícula 2020/2021

Enguany, la matrícula per al pròxim curs s'enviarà de manera telemàtica. Els tutors enviaran el formulari de matrícula, juntament amb les instruccions, al correu electrònic del centre de cada alumne

Atesa l'excepcional situació sanitària que vivim, enguany es modificarà el sistema de matriculació al qual estem acostumats i tot el procés es realitzarà de manera telemàtica.

El termini de lliurament de sol·licituds serà del 29 de juny al 5 de juliol.

Cada alumne rebrà el formulari de matrícula del curs que li corresponga, juntament amb les instruccions, directament al seu correu del centre al llarg d'aquesta setmana.

Posteriorment, haurà de remetre tota la documentació també per correu electrònic a l'adreça del centre seguint les instruccions rebudes i en el termini indicat.

Autor: Alberto Marruenda Molina Enviar correo al redactor